h
London Office
Quick Contact
Image Alt

כנס וועידת העסקים ישראל – ארה"ב

כנס וועידת העסקים ישראל – ארה"ב

מיסוי ישראלי אמריקאי, פתרונות מהשטח

בוועידת העסקים ישראל- ארה"ב שהתקיימה בפברואר 2020, העבירו השותפים שלנו: רו"ח יואב אבולעפיה ורו"ח אמריקאי לארי שטרן, הרצאה מרתקת על השקעות בארה"ב והציפו את המורכבויות והסיכונים שכרוכים בסוגי ההשקעות השונות, מתוך היכרות וניסיון בשטח של אלפי לקוחות והשקעות בארה"ב שליווינו במהלך הדרך המקצועית שלנו.

לישראל וארה"ב יש קשר אמיץ, הקביעה הזו נכונה גם בנוגע ליוזמות עסקיות כגון: השקעות נדל"ן פתיחת סניפים רילוקיישן ועוד. ארה"ב מציעה הזדמנויות כלכליות אינסופיות ועושר עצום אך חשוב להיכנס להשקעה עסקית עם עיניים פקוחות וליווי נכון, לעיתים מה שנדמה כהשקעה בטוחה בתחילת הדרך מתגלה כעסק סבוך.

לכן מומלץ וכדאי טרם ההשקעה בארה"ב לעבוד עם משרד רואי חשבון  מקצועי שיש לו ניסיון בפרקטיקה ויכול לסייע לכם לתכנן בקפידה מראש את נתיב ההשקעה, את השלכות המיסוי בישראל וארה"ב, את ההתקשרויות החוזיות מול אנשי המקצוע בחו"ל והשלכות לקיחת ההלוואות והריביות הנלוות אליה.

 

השקעת נדל"ן בארה"ב

לצורך כך נעשתה השוואה בין השקעה בארה"ב לבין השקעה דומה בישראל ונבחנו הסיכונים, במבט ראשון עולה כי השקעה בארה"ב כדאית בהרבה מהשקעה דומה בישראל, האמנם? הסיכונים הצפויים בהשקעה כזו יכולים בקלות להפוך לגורם מכריע.

סיכונים בהשקעה בארה"ב

1. הבנק מוכן לתת הלוואה רק לקבלן בעל רישיון מקומי – כלומר שהקבלן שולט על הכסף וחייב להופיע כחלק מן הבעלים.

ולכן: טרם התקשרות עם הקבלן המקומי מוכרח להיות גוף מקצועי שיעזור למשקיע בבחירת הקבלן המתאים, בהתקשרות עמו ובבקרה ופיקוח על עבודתו תוך כדי התקדמות הפרויקט. היכולת לבקר את מסלול ההשקעה, והתקדמותה בשטח מוודא שהשליטה בכספים אכן מתנהלת כשורה או לחילופין מתריעה  ומונעת הפסד מתמשך.

2. הרגולציה העירונית בארה"ב בייחוד בניו יורק קפדנית מאד ולכן כל סטייה גורמת להפסקת עבודה וביקורת עומק דקדקנית.

ולכן: יש לקחת בחשבון שמשך הבניה עלול להתעכב באופן משמעותי דבר שכמובן משפיע על גובה ההלוואה והריביות המצטברות של הפרויקט.

3. הבניה באזורים עירוניים מאד צפופה ועלולה לגרום לבעיות עם השכנים שאינם מהססים לתבוע ולהפסיק את העבודה.

ולכן: יש להעריך כבר בראשית ההשקעה (בוודאי שתוך כדי פעילות) את המשמעויות הכספיות והנטל הצפוי על ההשקעה במצב של עיכוב בניה והוצאות משפטיות.

4. ניתן להתחיל בהליך המכירה רק בסיום הבניה ולכן אין אפשרות להקטין את גובה ההלוואה במהלך הפרויקט. 

לכן: חשוב להיות מודעים לעניין כבר בראשית התהליך (בניגוד לישראל שבה ניתן למכור דירות  טרם השלמת בנייתן), בארה"ב החוק מתיר למכור דירות רק בסיום הבניה במצב כזה גובה ההלוואה והריביות משמעותיות בהרבה להשקעה ולרווח הצפוי.

לצפייה בהרצאה:

https://youtu.be/B3XQw0iSFA8

ולצפייה במצגת

 

Call Now Button